درباره پشتیبانی

نصب و راه اندازی نرم افزارهای روزنه

پس از ثبت اطلاعات خریدار توسط واحد فروش در سامانه CRM  روزنه و اعلام به واحد پشتیبانی ،کارشناسان مربوطه با نماینده خریدار تماس گرفته و مطابق با برنامه زمانبندی اجرایی مورد توافق طرفین نصب و آموزش به سه روش به شرح ذیل توسط شرکت روزنه انجام خواهد گرفت:

الف)در محل مشتری

کارشناس پشتیبانی در زمان مورد درخواست خریدار به مرکز درمانی مراجعه می نماید و طبق برنامه زمانبندی اجرایی به ترتیب و به شرح ذیل خدمات لازم را ارائه می نماید:

  • نصب برنامه بر روی سرور (کامپیوتر مرکزی)
  • انجام تنظیمات مورد نیاز بر روی کلاینت ها (سایر کامپیوترهای مرکز )
  • تنظیم و آموزش نحوه تهیه فایل پشتیبان (BACK UP) به نماینده خریدار
  • آموزش و راه اندازی نرم افزار طی یک یا چندین جلسه مطابق با توافقات طرفین به پرسنل مرکز
  • استقرار کارشناس در زمان راه اندازی طی یک یا چندین جلسه مطابق با توافقات طرفین
  • ارائه خدمات پس از فروش به مدت یکسال از زمان نصب بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری

ب)به صورت ارتباط از دور(ریموت اینترنتی)

–  ارسال پک سی دی نصب و آموزش تصویری نرم افزار از طریق پست سفارشی به آدرس مشتری

– نصب نرم افزار از طریق ریموت اینترنتی

– آموزش نکات مهم و کلیدی به کاربر

– آموزش نحوه استفاده از فیلم آموزشی تصویری

– ثبت نام مرکز در قسمت آموزش مجازی سایت روزنه

– ارائه خدمات پس از فروش به مدت یکسال از زمان نصب بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری

ج)در محل آموزش شرکت روزنه

در صورت تمایل خریدار امکان نصب و آموزش پرسنل خریدار توسط کارشناسان روزنه در کارگاه آموزشی شرکت روزنه وجود دارد.

خدمات پس از فروش:

پس از استقرار نرم افزار در مرکز درمانی مطابق با قرارداد فروش فی مابین و یا توافقنامه پشتیبانی سالیانه  کارشناسان خبره واحد پشتیبانی روزنه از طریق چندین روش به شرح ذیل اقدام به ارائه خدمات می نمایند:

الف)پشتیبانی تلفنی :

در این روش مشتری با واحد پشتیبانی شرکت تماس می گیرد که پس از ارتباط با منشی واحد پشتیبانی مشکل مورد نظر بررسی در صورتیکه مشکل توسط کارشناسان قابل انجام باشد به کارشناس مربوطه متصل و راهنمایی های لازم صورت خواهد گرفت در غیر اینصورت مشکل از طریق سامانه CRM  به پشتیبانی فنی ارجاع می گردد

 پشتیبانی فنی پس از بررسی اولیه  در صورتیکه در همان لحظه امکان رفع مشکل باشد آن را رفع و به واحد پشتیبانی ارجاع خواهد داد در غیر اینصورت زمان رفع مشکل را از طریق سامانه  CRM به واحد پشتیبانی  اعلام می نماید و به همین ترتیب از طریق منشی و یا پیامک شماره ارجاع و زمان رفع مشکل به مشتری اطلاع رسانی خواهد گردید.و نهایتا پس از رفع مشکل از طریق سامانه CRM  به واحد پشتیبانی ارجاع و به همین ترتیب بر روی کامپیوتر مشتری رفع مشکل می شود.

ب)ریموت اینترنتی :

در این روش در صورتیکه مشکل از طریق راهنمایی تلفنی کارشناسان پشتیبانی مرتفع نگردد ، کارشناسان با استفاده از نرم افزارهای کنترل از راه دور به سیستم مشتری متصل و مشکل را بررسی و در صورت توان رفع در غیر اینصورت به پشتیبان فنی ارجاع می دهند

ج)پشتیبانی حضوری :

در این روش پس از درخواست مشتری مبنی بر حضور کارشناس پشتیبانی جهت بررسی مشکلات و راهنمایی به کاربران با هماهنگی قبلی کارشناس به محل مشتری مراجعه و خدمات مورد نیاز به مشتری صورت خواهد گرفت.

د) سایر موارد

– انجام درخواست های جدید مشتری

در صورت درخواست مشتری نسبت به طراحی و پیاده سازی نیازهای جدید در نرم افزار خارج از توافق اولیه درخواست مورد نظر به واحد تحلیل ارجاع می گردد که پس از بررسی در صورت امکان تولید درخواست، زمان مورد نیاز جهت تولید به امور قرارداد ها از طریق سامانه CRM  ارجاع  می شود و امور قرارداد ها نیز زمان و هزینه انجام درخواست را به صورت مکتوب اطلاع مشتری می رساند.

 در صورت موافقت مکتوب مشتری با انجام درخواست طی زمان و هزینه اعلامی درخواست مورد نظر از طریق سامانه CRM روزنه به واحد تولید ارجاع و نهایتا پس از تولید و تست از طریق واحد پشتیبانی بر روی کامپیوتر مشتری بروزرسانی خواهد گردید.

  • استقرار در محل مشتری

در این روش با توجه به توافق طرفین و نیاز مشتری امکان استقرار کارشناس پشتیبانی روزنه در محل مشتری از یک روز تا چند روز در هفته ، ماه و سال وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up