نصب و راه اندازی نرم افزار های روزنه
پس از ثبت اطلاعات خریدار توسط واحد فروش در سامانه CRM روزنه و اعلام به واحد پشتیبانی ،کارشناسان مربوطه با نماینده خریدار تماس گرفته و مطابق با برنامه زمانبندی اجرایی مورد توافق طرفین نصب و آموزش به سه روش به شرح ذیل توسط شرکت روزنه انجام خواهد گرفت:
کارشناس پشتیبانی در زمان مورد درخواست خریدار به مرکز درمانی مراجعه می نماید و طبق برنامه زمانبندی اجرایی به ترتیب و به شرح ذیل خدمات لازم را ارائه می نماید:
- نصب برنامه بر روی سرور (کامپیوتر مرکزی)
- انجام تنظیمات مورد نیاز بر روی کلاینت ها (سایر کامپیوترهای مرکز )
- تنظیم و آموزش نحوه تهیه فایل پشتیبان (BACK UP) به نماینده خریدار
- آموزش و راه اندازی نرم افزار طی یک یا چندین جلسه مطابق با توافقات طرفین به پرسنل مرکز
- استقرار کارشناس در زمان راه اندازی طی یک یا چندین جلسه مطابق با توافقات طرفین
- ارائه خدمات پس از فروش به مدت یکسال از زمان نصب بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری
– ارسال پک سی دی نصب و آموزش تصویری نرم افزار از طریق پست سفارشی به آدرس مشتری
– نصب نرم افزار از طریق ریموت اینترنتی
– آموزش نکات مهم و کلیدی به کاربر
– آموزش نحوه استفاده از فیلم آموزشی تصویری
– ثبت نام مرکز در قسمت آموزش مجازی سایت روزنه
– ارائه خدمات پس از فروش به مدت یکسال از زمان نصب بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری
در صورت تمایل خریدار امکان نصب و آموزش پرسنل خریدار توسط کارشناسان روزنه در کارگاه آموزشی شرکت روزنه وجود دارد.