مدیریت ارتباط با بیماران

زمانی که پیتر دراکر می‌گفت «هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است» از PRM حرف می‌زد . نگرشی که به دنبال ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است .  تمرکز تلاش‌ها بر روی جذب مشتری و نیز حفظ و نگهداری مشتری از طریق افزایش رضایت او و به‌کارگیری انواع ابزارهای موجود برای افزایش وفاداری مشتری.بهره بردن از سیستم PRM  روزنه شما را قادر به کنترل روند گردش اطلاعات و گردش کار بین بخشها و واحدهای مختلف مراکز درمانی با دستیابی به اهداف فوق  با قابلیت های ذیل خواهد نمود .

  •     سرنخ (پیگیری هوشمند بیماران ویزیت شده)
  •     Fallow Up
  •     نظر سنجی علمی مطابق با استاندارد های بین المللی
  •     مدیریت شکایات بیماران
  •     گزارشات تخصصی
مدیریت ارتباط با بیماران
پروژه های مرتبط

1 دیدگاه. Leave new

  • نرم افزار CRM
    06 ، 11 ، 1403 10:43 ق.ظ

    سلام و خسته نباشید،
    من مطلب رو مطالعه کردم و خیلی مفید، جالب و کارآمد بود، مخصوصا قسمت “مدیریت ارتباط با بیماران”.
    ممنون
    همچنین می تونید برای اطلاعات بیشتر از این صفحه دیدن فرمایید
    نرم افزار CRM
    این صفحه حاوی اطلاعات خوبی در مورد نرم افزار سی را ام است.

    https://sayasolution.com/

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up