کارشناس پشتیبانی در زمان مورد درخواست خریدار به مرکز درمانی مراجعه می نماید و طبق برنامه زمانبندی اجرایی به ترتیب و به شرح ذیل خدمات لازم را ارائه می نماید:
- نصب برنامه بر روی سرور (کامپیوتر مرکزی)
- انجام تنظیمات مورد نیاز بر روی کلاینت ها (سایر کامپیوترهای مرکز )
- تنظیم و آموزش نحوه تهیه فایل پشتیبان (BACK UP) به نماینده خریدار
- آموزش و راه اندازی نرم افزار طی یک یا چندین جلسه مطابق با توافقات طرفین به پرسنل مرکز
- استقرار کارشناس در زمان راه اندازی طی یک یا چندین جلسه مطابق با توافقات طرفین
- ارائه خدمات پس از فروش به مدت یکسال از زمان نصب بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری