نصب و راه اندازی نرم افزار های روزنه
پس از ثبت اطلاعات خریدار توسط واحد فروش در سامانه CRM روزنه و اعلام به واحد پشتیبانی ،کارشناسان مربوطه با نماینده خریدار تماس گرفته و مطابق با برنامه زمانبندی اجرایی مورد توافق طرفین نصب و آموزش به سه روش به شرح ذیل توسط شرکت روزنه انجام خواهد گرفت:

کارشناس پشتیبانی در زمان مورد درخواست خریدار به مرکز درمانی مراجعه می نماید و طبق برنامه زمانبندی اجرایی به ترتیب و به شرح ذیل خدمات لازم را ارائه می نماید:

  • نصب برنامه بر روی سرور (کامپیوتر مرکزی)
  • انجام تنظیمات مورد نیاز بر روی کلاینت ها (سایر کامپیوترهای مرکز )
  • تنظیم و آموزش نحوه تهیه فایل پشتیبان (BACK UP) به نماینده خریدار
  • آموزش و راه اندازی نرم افزار طی یک یا چندین جلسه مطابق با توافقات طرفین به پرسنل مرکز
  • استقرار کارشناس در زمان راه اندازی طی یک یا چندین جلسه مطابق با توافقات طرفین
  • ارائه خدمات پس از فروش به مدت یکسال از زمان نصب بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری

–  ارسال پک سی دی نصب و آموزش تصویری نرم افزار از طریق پست سفارشی به آدرس مشتری

– نصب نرم افزار از طریق ریموت اینترنتی

– آموزش نکات مهم و کلیدی به کاربر

– آموزش نحوه استفاده از فیلم آموزشی تصویری

– ثبت نام مرکز در قسمت آموزش مجازی سایت روزنه

– ارائه خدمات پس از فروش به مدت یکسال از زمان نصب بصورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری

در صورت تمایل خریدار امکان نصب و آموزش پرسنل خریدار توسط کارشناسان روزنه در کارگاه آموزشی شرکت روزنه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

keyboard_arrow_up