زمانی که پیتر دراکر میگفت «هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است» از PRM حرف میزد . نگرشی که به دنبال ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است . تمرکز تلاشها بر روی جذب مشتری و نیز حفظ و نگهداری مشتری از طریق افزایش رضایت او و بهکارگیری انواع ابزارهای موجود برای افزایش وفاداری مشتری.بهره بردن از سیستم PRM روزنه شما را قادر به کنترل روند گردش اطلاعات و گردش کار بین بخشها و واحدهای مختلف مراکز درمانی با دستیابی به اهداف فوق با قابلیت های ذیل خواهد نمود .
- سرنخ (پیگیری هوشمند بیماران ویزیت شده)
- Fallow Up
- نظر سنجی علمی مطابق با استاندارد های بین المللی
- مدیریت شکایات بیماران
- گزارشات تخصصی
1 دیدگاه. Leave new
سلام و خسته نباشید،
من مطلب رو مطالعه کردم و خیلی مفید، جالب و کارآمد بود، مخصوصا قسمت “مدیریت ارتباط با بیماران”.
ممنون
همچنین می تونید برای اطلاعات بیشتر از این صفحه دیدن فرمایید
نرم افزار CRM
این صفحه حاوی اطلاعات خوبی در مورد نرم افزار سی را ام است.
https://sayasolution.com/