زمانی که پیتر دراکر میگفت «هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است» از PRM حرف میزد . نگرشی که به دنبال ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است . تمرکز تلاشها بر روی جذب مشتری و نیز حفظ و نگهداری مشتری از طریق افزایش رضایت او و بهکارگیری انواع ابزارهای موجود برای افزایش وفاداری مشتری.بهره بردن از سیستم PRM روزنه شما را قادر به کنترل روند گردش اطلاعات و گردش کار بین بخشها و واحدهای مختلف مراکز درمانی با دستیابی به اهداف فوق با قابلیت های ذیل خواهد نمود .
- سرنخ (پیگیری هوشمند بیماران ویزیت شده)
- Fallow Up
- نظر سنجی علمی مطابق با استاندارد های بین المللی
- مدیریت شکایات بیماران
- گزارشات تخصصی