مدیریت ارتباط با بیماران

زمانی که پیتر دراکر می‌گفت «هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است» از PRM حرف می‌زد . نگرشی که به دنبال ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است .  تمرکز تلاش‌ها بر روی جذب مشتری و نیز حفظ و نگهداری مشتری از طریق افزایش رضایت او و به‌کارگیری انواع ابزارهای موجود برای افزایش وفاداری مشتری.بهره بردن از سیستم PRM  روزنه شما را قادر به کنترل روند گردش اطلاعات و گردش کار بین بخشها و واحدهای مختلف مراکز درمانی با دستیابی به اهداف فوق  با قابلیت های ذیل خواهد نمود .

 

  •     سرنخ (پیگیری هوشمند بیماران ویزیت شده)
  •     Fallow Up
  •     نظر سنجی علمی مطابق با استاندارد های بین المللی
  •     مدیریت شکایات بیماران
  •     گزارشات تخصصی

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *