با توجه به پیچیدگی های بیمه ای و حجم بالای مبالغی که در صندوق دریافت میشود و تنوع درخواست های پزشکان مختلف ، شرکت داده اندیش روزنه با توجه به متغیر بودن مراکز درمانی از نظر تعداد بخشها و تعداد خدمات ارائه شده ، شرکت داده اندیش روزنه اقدام به تولید نرم افزار جامعی نموده که هر مرکز درمانی بتواند با توجه به نیاز خود ، اقدام به تعریف بخش ها و خدمات مرکز خود نماید تا موجب راحتی ، سرعت عمل و دقت بالا شود.

نرم افزار پزشکی روزنه
نرم افزار پزشکی روزنه
  • ميتوان به راحتي شكل ظاهري صفحه تشكيل پرونده را به دلخواه تغيير داد و آيتم هايي كه بايد از بيمار در تشكيل پرونده يادداشت نمود را كم و يا زياد نمود
  • ميتوان بيمار را بر اساس نام ، نام خانوادگي ، نام پدر ، شماره بيمه ، شماره پرونده ، شماره بايگاني ، كد ملي و شماره تلفن جستجو نمود
  • فرمي به نام بايگاني وجود دارد كه در آن ورود و خروج پرونده و تحويل به بخش و رديابي پرونده ( يعني اينكه پرونده در كجا قرار دارد ) و گزارش از عملكرد بايگاني امكانپذير ميباشد
  • امكان نوبت دهي آسان براي بيماراني كه در مركز شماره پرونده دارند و يا اينكه براي بيماراني كه براي اولين بار از طريق تلفن درخواست نوبت دارند. به همراه نمايش تقويم و روزهاي تعطيل و روزهايي كه پزشك مرخصي هستند
  • اتصال به سامانه پیامک جهت ارسال پیامک های اتومات بر اساس درخواست مرکز (مثال:1- بعد از ثبت نوبت ؛ به بیمار پیام بفرستد و زمان و نام پزشک را مشخص نماید
  • ميتوان از بيمار بيعانه دريافت نمود و در هنگامي كه كار براي بيمار انجام شد ، مبلغ قابل دريافت از بيعانه كسر گردد
  • امكان تعريف بدون محدوديت تخصص و قيمت گذاري هر خدمت بر اساس تخصص هاي مختلف(يعني هر خدمت ميتواند براي هر تخصص ، قيمت جداگانه اي داشته باشد)
  • تمامي كاربران داخل يك شبكه ميتوانند سوالات خود را ثبت نمايند تا كاربري كه اجازه پاسخ گويي دارد ، به سوالات جواب دهد
  • بيمار ميتواند شماره تشكيل پرونده و شماره بايگاني به صورت مجزا داشته باشد
  • وجود تشكيل پرونده و پذيرش و ثبت دريافت هزينه در يك فرم و بدون نياز به باز كردن فرم هاي مختلف
  • هر كاربر ميتواند تنظيمات خاص خود را داشته باشد
  • در نوبت دهي ميتوان ليست انتظار تعريف نمود
  • امكان نوبت دهي حين پذيرش براي بيماراني كه نوبت ندارند
  • قابليت تعريف انواع قراردادهاي بيمه اوليه و بيمه مكمل و يارانه وتخفيف
  • هر مركز ميتواند شكل ظاهري پرينت هاي گزارشات و رسيد بيمار را به دلخواه خود تغيير دهد
  • پرداخت هزينه به صورت اقساط و ثبت نوع دريافت از بيمار(نقدی،چک،فیش،عابر،بانک
  • قابليت تعريف تمامي قوانين بيمه اي مانند كد هاي ارسال به بيمه مربوط به آن سازمان بيمه گر
  • امكان تعريف كدهاي ارسال به بيمه براي هر سازمان به صورت جداگانه(يعني هر خدمت ميتواند در سازمان هاي مختلف ، كد هاي ارسال مختلف داشته باشد)
  • دارا بودن تمامي خدمات كتاب كاليفورنيا ( خدمات جراحي سرپايي ) به همراه مقدار k آنها
  • قابليت ثبت استراحت پزشكي و بستري شدن بيماران در مراكز درماني ديگر و گزارش گرفتن از آنها
  • امكان تعريف مبلغ خدمت و مبلغ k براي هر سازمان به صورت مجزا
  • ميتوان تمامي اعزام هاي بيماران به مراكز درماني را ثبت نمود و از آن گزارش گرفت
  • براي هر كاربر ميتوان دسترسي مخصوص آن كاربر را تعريف نمود
  • در سيستم ميتوان بدون هيچ محدوديتي ، كاربر تعريف نمود
  • دسترسي به تمامي اطلاعات ثبت شده يك بيمار ، تنها در يك گزارش
  • وجود انواع گزارشات و امكان طراحي گزارشاتي به دلخواه مركز
  • محاسبه حقوق پزشکان موجود در مرکز و صدور فیش حقوقی
  • اتصال به دستگاه های تولید نوبت
  • ارسال ديسكت به بيمه هايي كه طرح مكانيزه كردن دريافت نسخه در آنها اجرا شده است مانند خدمات درماني و نیروهای مسلح بلوكه كردن بيمار و يادداشت گذاشتن بر روي پرونده يك بيمار ويا يك گروه بيمار با شرايط بيمه اي مشابه قابليت تعريف بخش هاي متفاوت بنا به شرايط مركز درماني

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *