همواره داشتن اطلاعات کافی از سوابق بیماران و مراجعین و دسترسی سریع به این اطلاعات در غالب گزارشات متنوع در کنار سرعت عمل و دقت بالا در پذیرش و جوابدهی مراجعین سازمان های مختلف بیمه ای طرف قرارداد از دغدغه های مراکز تصویر برداری بوده است . با استفاده از نرم افزار رادیولوژی روزنه ، مدیریت پذیرش و جوابدهی بیماران به آسانی صورت پذیرفته و امکان تنظیم و کنترل صحیح و ارسال به موقع نسخ بیمه های طرف قرارداد را در زمان بسیار کوتاهی برای مرکز درمانی میسر میسازد.

نرم افزار تصویربرداری پزشکی
تصویر برداری
رادیولوژی
  • امکان جستجوی بيمار بر اساس نام ، نام خانوادگي ، نام پدر ، شماره بيمه ، شماره پرونده ، شماره بايگاني ، شماره پذيرش ، كد ملي و شماره تلفن
  • ميتوان به سهولت شكل ظاهري و آیتم های موجود در فرم تشكيل پرونده را با توجه به میزان نیاز مرکز درمانی تغيير داد
  • انجام تمامی عملیات مربوط به پذیرش بیماران از جمله: تشكيل پرونده ، پذيرش و دريافت هزينه در يك فرم
  • هر مركز ميتواند شكل ظاهري پرينت هاي جوابدهي و گزارشات و رسيد بيمار را به دلخواه خود تغيير دهد
  • بلوكه كردن بيمار و يادداشت گذاشتن بر روي پرونده يك بيمار ويا يك گروه از بيماران مشابه
  • قابليت تعريف تمامي قوانين بيمه اي مانند كد هاي بين المللي خدمات و كد هاي استاندارد
  • امکان ارسال ديسكت به سازمان های بیمه گر مطابق با ظوابط مورد نظر آنها با اعتماد صددر صد
  • امکان پذیرش بیماران انواع سازمان های بیمه گر اولیه و تکمیلی از طریق نرم افزار
  • بيمار ميتواند شماره تشكيل پرونده و شماره بايگاني به صورت مجزا داشته باشد
  • امكان تعريف يك راديولوژيست و يك كارشناس به صورت پيش فرض براي یک شيفت كاري
  • امکان تعریف چند جواب آماده برای هر خدمت به منظور تسریع در جوابدهی
  • امکان طراحی برگه جوابدهی و برگه پذیرش بیمار به دلخواه مرکز
  • وجود انواع گزارشات و امكان طراحي گزارشاتي به دلخواه مركز
  • دسترسي به تمامي اطلاعات ثبت شده يك بيمار ، تنها در يك گزارش
  • دسترسي سريع به تمام جواب هاي گذشته بيمار
  • دسترسي به جواب های مراجعات قبلی بيمار در زمان جوابدهی
  • امکان تعریف نامحدود کاربران سیستم در هر مرکز
  • امکان پرفراژ نسخه مطابق باشکل ظاهری برگه های دفترچه سازمان های بیمه گر
  • براي هر كاربر ميتوان دسترسي مخصوص آن كاربر را تعريف نمود
  • ثبت نوع دريافت از بيمار : (نقدي – چك – فيش – POS)
  • امكان تعريف مبلغ خدمت براي هر سازمان به صورت مجزا
  • امکان جوابدهی به دو روش:
  • الف : با استفاده از نرم افزار و ذخیره همه جواب های
  • ب : با استفاده از صفحه جوابدهی در نرم افزار روزنه و ذخيره همه جواب ها در پرونده بيمار

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *