همواره داشتن اطلاعات کافی از سوابق بیماران و مراجعین و دسترسی سریع به این اطلاعات در غالب گزارشات متنوع در کنار سرعت عمل و دقت بالا در پذیرش و جوابدهی مراجعین سازمان های مختلف بیمه ای طرف قرارداد از دغدغه های مراکز تصویر برداری بوده است . با استفاده از نرم افزار رادیولوژی روزنه ، مدیریت پذیرش و جوابدهی بیماران به آسانی صورت پذیرفته و امکان تنظیم و کنترل صحیح و ارسال به موقع نسخ بیمه های طرف قرارداد را در زمان بسیار کوتاهی برای مرکز درمانی میسر میسازد.

نرم افزار تصویر برداری روزنه
جامع ترین نرم افزار تصویربرداری کشور medical imaging information system
  • امکان جستجوی بيمار بر اساس نام ، نام خانوادگي ، نام پدر ، شماره بيمه ، شماره پرونده ، شماره بايگاني ، شماره پذيرش ، كد ملي و شماره تلفن
  • ميتوان به سهولت شكل ظاهري و آیتم های موجود در فرم تشكيل پرونده را با توجه به میزان نیاز مرکز درمانی تغيير داد
  • انجام تمامی عملیات مربوط به پذیرش بیماران از جمله: تشكيل پرونده ، پذيرش و دريافت هزينه در يك فرم
  • هر مركز ميتواند شكل ظاهري پرينت هاي جوابدهي و گزارشات و رسيد بيمار را به دلخواه خود تغيير دهد
  • بلوكه كردن بيمار و يادداشت گذاشتن بر روي پرونده يك بيمار ويا يك گروه از بيماران مشابه
  • قابليت تعريف تمامي قوانين بيمه اي مانند كد هاي بين المللي خدمات و كد هاي استاندارد
  • امکان ارسال ديسكت به سازمان های بیمه گر مطابق با ظوابط مورد نظر آنها با اعتماد صددر صد
  • امکان پذیرش بیماران انواع سازمان های بیمه گر اولیه و تکمیلی از طریق نرم افزار
  • بيمار ميتواند شماره تشكيل پرونده و شماره بايگاني به صورت مجزا داشته باشد
  • امكان تعريف يك راديولوژيست و يك كارشناس به صورت پيش فرض براي یک شيفت كاري
  • امکان تعریف چند جواب آماده برای هر خدمت به منظور تسریع در جوابدهی
  • امکان طراحی برگه جوابدهی و برگه پذیرش بیمار به دلخواه مرکز
  • وجود انواع گزارشات و امكان طراحي گزارشاتي به دلخواه مركز
  • دسترسي به تمامي اطلاعات ثبت شده يك بيمار ، تنها در يك گزارش
  • دسترسي سريع به تمام جواب هاي گذشته بيمار
  • دسترسي به جواب های مراجعات قبلی بيمار در زمان جوابدهی
  • امکان تعریف نامحدود کاربران سیستم در هر مرکز
  • امکان پرفراژ نسخه مطابق باشکل ظاهری برگه های دفترچه سازمان های بیمه گر
  • براي هر كاربر ميتوان دسترسي مخصوص آن كاربر را تعريف نمود
  • ثبت نوع دريافت از بيمار : (نقدي – چك – فيش – POS)
  • امكان تعريف مبلغ خدمت براي هر سازمان به صورت مجزا
  • امکان جوابدهی به دو روش:
  • الف : با استفاده از نرم افزار و ذخیره همه جواب های
  • ب : با استفاده از صفحه جوابدهی در نرم افزار روزنه و ذخيره همه جواب ها در پرونده بيمار

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *