نظر به حساسیت بالای مراکز آزمایشگاهی نسبت به ارائه جوابهای بدون خطا و با دقت و سرعت بالا به مراجعین ، شرکت داده اندیش روزنه با استفاده از تجربیات مسئولین فنی و کاربران چندین مرکز آزمایشگاهی خصوصی ، دولتی و نظامی و دانش فنی کارشناسان خود ، توانسته است نرم افزاری را تولید نماید که در کنار کارائی راحت و مطمئن نرم افزار، امکان بر قراری ارتباط با دستگاههای آزمایشگاهی و سایر ابزارهای کاربردی نظیر بارکد خوان و دستگاههای ارسال پیامک و … را فراهم نموده و موجب شود خدمات مناسب در سریعترین زمان ممکن و بدون خطای کاربری و با کیفیت بالا به مشتریانشان انجام شود.

مدیریت آزمایشگاه پزشکی

  • مي توان به سهولت شكل ظاهري و آیتم های موجود در فرم تشكيل پرونده را با توجه به میزان نیاز مرکز درمانی تغيير داد
  • اختصاص دو شماره پذیرش(ماهانه) و شماره پرونده(دائمی) بصورت کاملا مجزا به هر بیمار
  • امکان جستجوی بيمار بر اساس نام ، نام خانوادگي ، نام پدر ، شماره بيمه ، شماره پرونده ، شماره بايگاني ، شماره پذيرش ، كد ملي و شماره تلفن
  • انجام تمامی عملیات مربوط به پذیرش بیماران از جمله: تشكيل پرونده ، پذيرش و دريافت هزينه در يك فرم
  • دسترسی به مشخصات کلیه پزشكان ايران در بانک اطلاعاتی نرم افزار و امکان جستجوي آنها بر اساس شماره نظام پزشكي و نام پزشك
  • قابلیت اتصال نرم افزار به انواع پرينتر هاي موجود در بازار (ليزري – جوهر افشان – سوزني)
  • امكان تعريف آنتي بيوتيك هاي جديد توسط كاربر
  • امكان تعريف انواع ليست كارهاي جديد توسط كاربر
  • امكان تعريف انواع جعبه آزمايش
  • توسط كاربر ( panel)
  • امكان تعريف انواع فرمول هاي جواب آزمايشات توسط كاربر
  • امكان فراخوانی يك متن آماده با استفاده از كد دسترسي سريع براي هر جواب خاص
  • امكان تعريف انواع رنج نرمال و حد مجاز بر اساس سن ( روز – ماه – سال ) و جنسيت مثال : ميتوان براي يك آزمايش ، براي نوزاد يك روز تا 20 روز دختر و پسر به صورت جداگانه ، رنج نرمال تعريف كرد
  • امکان جوابدهی به سه روش:
    الف . بیمار به بیمار
    ب. بصورت جوابدهی هر تست مورد نظر برای گروه بیماران
    ج. اتصال به دستگاه های آزمایشگاهی و انتقال جواب بیماران به نرم افزار ، بدون دخالت کاربر
  • سرعت در تایپ جواب با استفاده از روش هايي مانند جواب آماده و جواب هاي نرمال خدمات گروهي و تايپ
  • يك جواب براي چندين خدمت به صورت همزمان
  • امکان پذیرش بیماران انواع سازمان های بیمه گر اولیه و تکمیلی از طریق نرم افزار
  • امکان طراحی برگه جوابدهی و برگه پذیرش بیمار به دلخواه مرکز
  • ثبت نوع دريافت از بيمار (نقدي – چك – فيش – پوز)
  • امکان ارسال ديسكت به سازمان های بیمه گر مطابق با ظوابط مورد نظر آنها با اعتماد
  • بلوكه كردن بيمار و يادداشت گذاشتن بر روي پرونده يك بيمار ويا يك گروه از بيماران مشابه
  • امکان گزارشگیری از تمامی اطلاعات ثبت شده در نرم افزار مرکز با توجه به نیاز از جواب هاي ناقص و جواب هاي خارج از رنج نرمال
  • وجود انواع گزارشات و امكان طراحي گزارشاتي به دلخواه مركز
  • دسترسي به جواب های مراجعات قبلی بيمار در زمان جوابدهی
  • امکان تعریف نامحدود کاربران سیستم در هر مرکز
  • امکان پرفراژ نسخه مطابق باشکل ظاهری برگه های دفترچه سازمان های بیمه گر
  • براي هر كاربر ميتوان دسترسي مخصوص آن كاربر را تعريف نمود

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *